Modele motocykli shl

Po mieliśmy II wojny światowej postanowiono wznowić w Kielcach produkcję motocykli. W Roku 1947 skonstruowano Prototyp motocykla SHL 125 – M02 według własnego projektu, opartego na wzmocnionej konstrukcji ramy przedwojennej oraz krajowym silniku S01 o pojemności 125 cm ³ (opracowanym w 1946 r. przez Centralne Biuro techniczne na bazie niemieckiego DKW RT125 dla motocykla Sokół 125 – w. f. produkowanego. Modèle dix wprowadzony został do seryjnej Produkcji w Roku 1948. Wyprodukowaniu po OK. 200 Szt., w ramach unifikacji z Sokołem 125 zastąpiony został przez SHL M03 (350 Szt.), a OD Roku 1949 przez SHL M04 (15, 5 tys. Szt.).

MODELE M11 i M11W byly produkowane także w wersji eksportowej-“lux”. Sprzedawano ją m.in. w stanach Zjednoczonych oraz w indiach, które w 1963 r. zakupiły Henricus na produkcję modelu M11 (produkcję zakończono w 2005 r.). W Indiach Motocykl produkowany był Pod marką Rajdoot [2]. Modèle szosowy, przystosowany ne jazdy w terenie, w Ameryce Północnej porównywano ne przerabianych na potrzeby cywilne démobilzowanych harleyów. Poza tym w Świecie zimnej wojny Konstrukcja Znad Wisły doczekała się solidnej krytyki OD amerykańskich znawców tematu. Mit Marki został Jednak wykorzystany marketingowo je Dziś po Polskich szosach znowu jeżdżą Junaki.

Mają un Jednak Mało Tranzytu z produktami SFM. Mimo, że solidne, à koreańskie zakl z japońskimi silnikami, nie przypominają dzieła Makers junaka, Inżynierów, którzy budowali przedwojenne Motocykle Sokół. Le moteur 173 CC S-32 a été développé en Pologne, en se basant sur le moteur S-06 150 cc, qui à son tour a été développé à partir de DKW RT 125 allemand. Une capacité a été augmentée en augmentant l`alésage, et d`autres modifications ont été appliquées. Le moteur a été produit par Warszawska Fabryka Motocykli (WFM) à Varsovie. Plus tard, une variante améliorée S-32U a été introduite, avec une puissance augmentée de 1 HP. À partir de 1967, il y avait un nouveau modèle M11W produit, avec le nouveau moteur de conception polonaise W-2A wiatr, 174 capacité CC. Sa puissance a été augmentée de 2 CV, à 12 ch. les moteurs W-2A ont été produits par Metal Works DEZAMET à Nowa Dęba.

En dépit de sa capacité assez limitée, il a été la deuxième moto polonaise à ce moment-là, en ce qui concerne la capacité et la puissance, après le SFM Junak, et la première moto polonaise 175 classe CC. W sierpniu 1968 r. wprowadzono do Produkcji całkowicie nową konstrukcję. Był à Motocykl SHL 175 Gazela z silnikiem cm ³, powstały częściowo jako rozwinięcie prototypowych konstrukcji M14 i M16 opracowywanych w latach wcześniejszych kolejno przez SFM i WFM. Modèle Ten był produkowany w latach 1968-1970 jako Last ze znakiem SHL. Osę M52 opisujemy w numerze 2/2013 świata Motocykli-jeszcze do nabycia w kioskach. Także w latach 50-tych dwudziestego wieku narodził się Junak. Polski Harley Davidson, Jak mawiają o NIM wielbiciele historycznej konstrukcji, Powstał na zamówienie władz w Szczecińskiej fabryce Motocykli (SFM). Pomysł decydentów stawiających na rozww Przemysłu motocyklowego, mającego uzupełniać braki komunikacyjne społeczeństwa dotyczył budowy ciężkiego motocykla. Tak narodził się czterosuwowy jednoślad o pojemności 350 CCM. Prototyp “Junak M 07” Pojawił się w 1953 Roku. Trzy Lata Później seryjnie produkowane Motocykle trafiły Pod strzechy oraz na służbę.

Junon jeździła Milicja Obywatelska, która rekordzistę PRDE Kości Polskich szos (w 1959 Roku na poniemieckiej autostradzie Elbląg-Tczew rozpędzono junaka do niemal 150 kilométrów na godzinę), używała jako motocykla pościgowego. W tym okresie w Wydziale Doświadczalnym Kieleckich Zakładów Wyrobów Metalowych (OD 1948 r. Nowa nazwa Huty Ludwików) Pod kierunkiem Jerzego Jankowskiego konstruowano również Motocykle sportowe: wyścigowe je rajdowe.

Sprzedajemy produkty